Jak sporządzić listę płac ?
Zaczynamy od wprowadzenia pracownika do ewidencji osobowej .
Po prawej stronie klikamy w okienko " Ewidencja osobowa" :
Następnie wprowadzamy dane pracownika ( imię , nazwisko , adres , itd.)
LISTA MODUŁÓW --> DEFINICJA --> SKŁADNIKI PŁACOWE
Tutaj możemy dodać składnik płacowy np. dodatek motywacyjny , dodatek za odzież itd.
Możemy wpisać wartość , ale nie jest to konieczne ponieważ możemy to zrobić w momencie generowania umowy o pracę .
Następnie definiujemy listę płac :
LISTA MODUŁÓW --> DEFINICJE --> DEFINICJE LISTY PŁAC
Następnie przechodzimy do generowania umowy o pracę .
UMOWY O PRACĘ --> DODAJ - wybieramy pracownika i odpowiedni zestaw płacowy oraz podajemy datę rozpoczęcia pracy .
Ustalamy wartości składników na umowie klikając " Ustaw wartość " . Tutaj również możemy dodać bądź usunąć składnik kształtujący wysokość wynagrodzenia .
UWAGA !! BARDZO WAŻNE JEST ŻEBY W ZAKŁADCE "INNE" w polu "TREŚĆ UMOWY" wybrać "UMOWA O PRACĘ " !!! Bez tego nie wydrukujecie umowy !!
W celu wydrukowania musicie również ustawić parametry treści wydruku . Wystarczy kliknąć i wprowadzić datę sporządzenia umowy/wydruku ( zgodną z treścią projektu) .
Mając umowę o pracę możemy przejść do generowania listy płac . Jak to zrobić ?
Otóż po prawej stronie klikamy na "WYPŁATY" , następnie "Dodaj listę płac" .
Wybieramy miesiąc i definicję listy płac , a następnie klikamy "ZAKOŃCZ" .
Wydrukowana lista płac powinna wyglądać następująco :
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz